Ah Tatil…

Hazır tatil gönderisi paylaşmışken tatil anılarımızdan da bahsedelim dedim. Ah tatil diyorum çünkü bu yıl içerisinde bir tatil planımız, ne yazık ki yok. Instagram’da, Facebook’ta tatil fotoğrafları gördükçe sinirlenmiyor değilim 🙂 Şaka bir yana tatil güzeldir, gidebiliyorsanız ne mutlu dostlar 🙂

Bizim ilk tatilimiz balayımızdı. Turizm sektöründe olduğumdan, çalıştığım otelden bir misafirim sayesinde ‘ayrıcalıklı’ bir balayı yaptık. Aslında bizim balayı isteğimiz Yunan Adaları tatiliydi. Rumca müziklere, sirtakiye, denize doyalım istiyorduk 🙂 Ancak o kadar şanslıyız ki (!) tam evleneceğimiz dönemde dolar neredeyse 8 Türk Lirası’nı gördü, krediler uçtu, altın uçtu vesaire vesaire… Sonra dedik ki bundan sonra her tatil bizim, müsait oldukça gideriz, biz iç turizmi canlandıralım 🙂 Dolayısıyla Antalya’da bir otelde konakladık. Fakat dediğim gibi biraz ayrıcalığımız oldu. E o kadar da olsun artık değil mi? 🙂 Normalde ben her şey dahil tatil sistemini sevmem, otele kapanırsın tüm gün dışarı çıkmazsın. Ben biraz daha gittiğim bölgeyi keşfetmeyi severim, mümkün olduğunca gezip görmek isterim. Ancak bana balayından önce “her şey dahil tatiline git, ye, iç, eğlen, dışarı çıkma” diyen arkadaşlarım o kadar haklılarmış ki. Arkadaşlar düğün yorucudur! O süreç daha da yorucudur. O yüzden evet, gidin her şey dahile, mümkün olduğunca otelden çıkmayın. Deniz, kum, güneş… Serilin sahile, bütün o sürecin geride kaldığını, artık karı-koca olduğunuzu düşünün. İnanın her şey geride kalıyor.

Biz uzun uzun yürüyüşler yaptık sahilde. Birbirimizi dinledik, anladık. Uzun uzun konuştuk, bazen sustuk. O anda kaldık uzun süreden sonra… Şimdi bol bol fotoğraflarımıza bakıyoruz, bir sonraki tatilimizi şimdiden dört gözle bekliyoruz 🙂

Bir tavsiye: Arkadaşlar havaalanı ile oteller genelde uzak lokasyonlarda olduğundan, mutlaka gidiş-dönüş transferi yaptırın veya bölge haritası çıkarın.

Bir tavsiye daha: Otellerin içindeki marketlerden, çok önemli olmadıkça kesinlikle alışveriş yapmayın, çok pahalı oluyor 🙂

Dipnot: Hikmet Bey’e Sevgiler, Saygılar…

Sharing is caring!

Beğendiyseniz paylaşın, seviniriz :)